Shop Mobile More Submit  Join Login
Love by Bberry-Star Love by Bberry-Star
eeeck! gota go to workZ! explain later!!!!!!!!!!
YEss made it to work in ONE piece XD

Ribbon: UGH!! WHY I NEVER!

Velvet: oh..teehee..just a-a hairball is all  >: )

Okay so......ewwwwwwwwww oh noooooooooo too much fade ed ness X__x
I must have just smeared it..
the smears are durty and the coloring WAS rushed..yes it was..I wanted to finally finish this piece once and for all..but...now I need to go back and fix things... -___-; fan FREAKIN tastick..anyways

This drawing.. ahem,.., Well,, I wanted to draw my stuck up poodle girl :D who I now found a name for. (Cashmire or Ribbon) So here she is all blabing on about how much she loves you all (and herself lol XD) so yah.. Velvet overheard and couldnt help but react the way she did. (shes pink too XD) weee

It was a lot funnier in my head..I dont know if you all will get a good lil giggle.. (OR can read my horrendous hand writing ) But I love this pick so much because of the high usage of the color pink, I got to use my snobby pup again,
THe ONLY other time I drew her..well..my first time drawing her actually :heart: aww Like it was just yesterday I brought my little brat into the world <33 bberry-star.deviantart.com/gal…

AND because of Velvet's face. oh my gosh! XD I NEVER get to make her silly. It's normally Freaky or Chance who steal the funny puns and jokes. SO Velvet being all alone here, and being funny, made me smile . Good for you Velly for making faces XD Be silly girl <3 Do yur thang :giggle:

SO yeah.. Happy TUesday to you all! <3 and I hope all is well loves <33
Velvet and the snobby pup belong to meh :iconbberry-star:
Add a Comment:
 
:icondudydeea:
dudydeea Featured By Owner Apr 22, 2014  Student Traditional Artist
Ahhh poodles ewe who dont love them ? but that chick !hah ! Omg ! Tooo muchhh ! 
Reply
:iconcallmecat134:
callmecat134 Featured By Owner Mar 29, 2014  Student General Artist
Poodles....more like partly naked dogs only barley covering up their bodies.
Jk jk. I love poodles. Specially the teacup poodles! THERE JUST TO CUTE!
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Apr 15, 2014
haha XD  no no you're right XD

awwwwwwwww they sooooo are :.) CUrse those cute poodles!! I bet they dont even realize how cute they iz o3O .
Reply
:iconcallmecat134:
callmecat134 Featured By Owner Apr 15, 2014  Student General Artist
They just stroll around all innocent like! T^T dang you dogs of cuteness!
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Apr 15, 2014
yesh!! hahah like..auh! I dont even care that I AM fabulish and awesome! *strut strut*

cursesssssssssssssssssssss!! *shakes fists angrilly at the skky*
Reply
:iconcallmecat134:
callmecat134 Featured By Owner Apr 15, 2014  Student General Artist
XDD
Reply
:icontheonegreenleaf:
TheOneGreenleaf Featured By Owner Mar 27, 2014
Do you draw this on Paper?
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Mar 27, 2014
mhmm :3
Reply
:icontheonegreenleaf:
TheOneGreenleaf Featured By Owner Apr 2, 2014
WAit i know you do xD
sorry for bothering you xP
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Apr 2, 2014
oh no worries at all. You werent bothering at all deary. :3 :glomp:

I use regular old copy paper. ^w^
Reply
:icontheonegreenleaf:
TheOneGreenleaf Featured By Owner Apr 5, 2014
Oh okey :huggle:
Yeah i was thougt it was, my bad :P
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Apr 12, 2014
 No problem :iconbackhug: 
Reply
:icontheonegreenleaf:
TheOneGreenleaf Featured By Owner Apr 13, 2014
>3< <33
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Apr 15, 2014
^w^ <33
Reply
(1 Reply)
:iconlycaon1765:
lycaon1765 Featured By Owner Mar 26, 2014  Hobbyist General Artist
For once I agree with the cat.
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Apr 15, 2014
Same here teehee
Reply
:iconlycaon1765:
lycaon1765 Featured By Owner Apr 15, 2014  Hobbyist General Artist
hehehe

P.S. I usually don't agree with a cat.
Reply
:icondashknife-edge:
DashKnife-edge Featured By Owner Mar 26, 2014  Hobbyist General Artist
It's funny as have thought it, that's for sure. =D
And the coloring is not rushed, it is, at least, better than mine in my scarps. ^^;
I can't certainly choose bet ween them. Both Vel and Ribbon are sooo cool, with their respective things. :boogie: You make cool characters. ;)
Reply
:iconshadygirl29:
ShadyGirl29 Featured By Owner Mar 26, 2014  Student General Artist
haha lol it's funny
Reply
:iconk-e-y-k-o:
K-E-Y-K-O Featured By Owner Mar 26, 2014
hahahahahaha awesome
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Apr 15, 2014
thankies thankies <33
Reply
:iconk-e-y-k-o:
K-E-Y-K-O Featured By Owner Apr 16, 2014
no problem
Reply
:iconcupcaketendy101:
cupcaketendy101 Featured By Owner Mar 25, 2014  Hobbyist General Artist
Haha oh velvet. Awsome!!! And I'm making a comic. And I need help with just poses. Could u help me? Or show me some stuff you did?
Reply
:iconlycaon1765:
lycaon1765 Featured By Owner Mar 25, 2014  Hobbyist General Artist
Is the red one a lion?
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Mar 25, 2014
Yes she is.
Reply
:iconlycaon1765:
lycaon1765 Featured By Owner Mar 26, 2014  Hobbyist General Artist
I knew it!
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Apr 15, 2014
:3
Reply
:iconlycaon1765:
lycaon1765 Featured By Owner Apr 15, 2014  Hobbyist General Artist
:-)
Reply
:iconsarahalexis13:
Sarahalexis13 Featured By Owner Mar 25, 2014  Hobbyist Traditional Artist
cool
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Apr 15, 2014
thankies Yugi <33
Reply
:iconsarahalexis13:
Sarahalexis13 Featured By Owner Apr 15, 2014  Hobbyist Traditional Artist
your welcome duke <3
Reply
:iconhyper-studios:
Hyper-Studios Featured By Owner Mar 25, 2014  Student General Artist
Hyper: *laughs loudly* Nicely done, sis!

XD :iconclapplz: This is funny as hell~
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Mar 25, 2014
Velvet: thank you thank you *bows*

teehee thankies  daww shucks :blush: XD
Reply
:iconhyper-studios:
Hyper-Studios Featured By Owner Mar 25, 2014  Student General Artist
Hyper: *snickering* Are we gonna get an encore performance/?

X3 *huggles*
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Mar 25, 2014
Velvet: hmm..a part two ehh? I think I can arrange that little brother *ponders with a smirk*

:iconbackhug: <333
Reply
:iconhyper-studios:
Hyper-Studios Featured By Owner Mar 25, 2014  Student General Artist
Hyper: Excellent... *has a smirk, rubbing his hands in a devious manner*

<333 :hug:
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Mar 25, 2014
Velvet: Haha. you WONT be dissapointed : )

how ya doing huh? IM AT WORK NOOOOOOOOOO
Reply
:iconhyper-studios:
Hyper-Studios Featured By Owner Mar 25, 2014  Student General Artist
I'm doin' alright~ :3

Hyper: ^^ I never am. Cuz you are just that awesome.
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Apr 15, 2014
Good to hear Bro <33

Velvet: awww come here yuuu *hugs him tight* <33
Reply
(1 Reply)
:icontonythunder:
Tonythunder Featured By Owner Mar 25, 2014
lol the look on Velvet's face is priceless XDD
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Mar 25, 2014
When I first sketched it out, I just looked at it for a moment, then I couldn't help but laugh out loud ! I NEVER give her silly faces. So this was new but, felt soooo right :giggle:

Thankies Tony buddy :heart:
Reply
:icontonythunder:
Tonythunder Featured By Owner Mar 25, 2014
Definitely :)
and Y'welcome Nicole :3
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Apr 15, 2014
<3333
Reply
:icontonythunder:
Tonythunder Featured By Owner Apr 15, 2014
:heart:
Reply
:iconmokikisun:
mokikisun Featured By Owner Mar 25, 2014  Student General Artist
Lol i feel like that with over girly girls

Joker:so much pink ahhh my eyes hehe >:3
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Mar 25, 2014
Yes, girly girls need to calm down with the sugar sometimes. :giggle:

Velvet: Here let me make it better. *goes up to him and covers Joker's eyes with her hands* Better? ^w^
Reply
:iconmokikisun:
mokikisun Featured By Owner Mar 25, 2014  Student General Artist
Lol ikr 

Joker:very -smiles-
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Mar 25, 2014
just  a teeny pinch ya ya XD

Velvet: I know..TOO much pink, ehhhh NOT so good...even I learned that the hard way.
Reply
:iconmokikisun:
mokikisun Featured By Owner Mar 25, 2014  Student General Artist
Lolz

Joker:ahaha
Reply
:iconbberry-star:
Bberry-Star Featured By Owner Apr 15, 2014
<33

Velvet: :giggle:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 25, 2014
Image Size
1.2 MB
Resolution
1259×1647
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
655 (1 today)
Favourites
57 (who?)
Comments
55
×